Skip to main content

Numărul de reclamații/petiții și cereri de soluționare alternativă a disputelor înregistrate în ultimele 3 luni este de 294, respectiv 0.

Structura detaliată poate fi consultată aici, accesând pagina dedicată.

Schimbăm asigurările. Pentru totdeauna

Tarife corecte un nume de încredere și servicii care te pun pe primul loc

Totul pentru clienții noștri

Îmbinăm tehnologia cu oamenii, pentru ca tu să fii mereu în siguranță și plin de încredere.

Despăgubiri și mai rapide

După ce ai depus cererea de despăgubire, echipa noastră preia totul și rezolvă mai rapid ca niciodată.

€60 de milioane plătite deja

În doar 2 ani de la lansare, am oferit deja despăgubiri în valoare de aproximativ 60 de milioane €.

Peste 900.000 de clienți deserviți

Suntem mândri să deservim peste 900.000 de clienți în România și 1.500.000 în 3 țări.

În top 7 în doar 1 an

La finalul anului 2023, ne-am clasat printre primele 7 companii de asigurări auto din România.
Despăgubiri și mai rapide
După ce ai depus cererea de despăgubire, echipa noastră preia totul și rezolvă mai rapid ca niciodată.
€60 de milioane plătite deja
În doar 2 ani de la lansare, am oferit deja despăgubiri în valoare de aproximativ 60 de milioane €.
Peste 900.000 de clienți deserviți
Suntem mândri să deservim peste 900.000 de clienți în România și 1.500.000 în 3 țări.
În top 7 în doar 1 an
La finalul anului 2023, ne-am clasat printre primele 7 companii de asigurări auto din România.

Suntem aici. Pe termen lung.

Soluții de asigurare create pentru nevoi reale, prețuri corecte care respectă bugetul tău și un angajament de a construi încredere pe viață.

Asigurări mai inteligente

Folosim technologiile noastre proprii și îmbrățișăm inovația, pentru ca tu să te simți în siguranță, indiferent ce îți rezervă viitorul.

Încredere de durată

Suntem cel mai recomandat brand de asigurări din Grecia, cu cel mai mare Net Promoter Score. Ne dedicăm aceleași abordări centrate pe client și în România.

Prețuri corecte

Asigurări pe care le plătești așa cum îți dorești. Fără clauze sau costuri ascunse, fără griji.

Noi te protejăm.

Asigurare auto

Te acoperim pentru daunele provocate terților (RCA).

Aflați mai multe

Asigurare locuință

Asigură-ți casa împotriva daunelor cauzate de incendiu, inundații, furt și altele.

În curând

Hai să vorbim

Ne vom asigura că îți răspundem cât mai repede posibil.
Pentru solicitări noi de despăgubire: claims@hellasdirect.ro
Pentru solicitări deschise: claims@hellasdirect.ro
Pentru polița ta: support@hellasdirect.ro
Pentru reclamații: complaints@hellasdirect.ro

Întrebări frecvente

Asigurarea de răspundere civilă auto (cunoscută sub denumirea de RCA) este asigurarea obligatorie pentru toți proprietarii de vehicule înmatriculate în România. Aceasta acoperă despăgubirile cauzate terților în urma unui accident rutier cauzat din vina asiguratului. Asigurarea RCA acoperă costurile de reparație ale autovehiculului a conducătorului auto care nu este vinovat.

„Copiază linkul

Daunele produse propriului autoturism, caz în care aveți nevoie de o asigurare facultativă CASCO

  • Daunele cauzate de un șofer fără permis, caz în care polița RCA poate fi anulată
  • Accidentele intenţionate
  • Accidentele cauzate de un șofer aflat sub influența alcoolului sau a substanțelor ilegale, caz în care polița RCA poate fi anulată
  • Furtul sau vandalismul propriului autovehicul asigurat, pentru care veți avea nevoie de o asigurare facultativă CASCO
  • Daunele rezultate în urma accidentelor în care persoana vătămată este singura responsabilă pentru accident
  • Daunele care depășesc limitele de răspundere prevăzute în contractul RCA
  • Situațiile în care proprietarul, utilizatorul sau conducătorul autovehiculului avariat este obligat la plata amenzilor sau a cheltuielilor penale
  • Daunele produse în timpul operațiunilor de muncă și care se încadrează în riscurile activităților profesionale, pentru care aveți nevoie de o asigurare pentru activități de transport pentru companii
„Copiază linkul

După depunerea cererii de despăgubire, asigurătorul are la dispoziție 30 de zile pentru a vă da un răspuns. Asigurătorul poate aproba cererea și poate face o ofertă de despăgubire sau poate refuza parțial sau total cererea de despăgubire.

Oferta de compensare trebuie să conțină calculul detaliat al costurilor de reparație și tarifele după care s-a calculat manopera.

Dacă cererea de despăgubire a fost aprobată, iar persoana vătămată acceptă suma ofertată, atunci asigurătorul are la dispoziție 10 zile pentru a efectua plata.

Asigurătorul are dreptul de a efectua propriile cercetări, chiar dacă dosarul de daună este complet și există un act de vinovăție (formularul Constatare Amiabilă a Accidentului sau procesul-verbal de poliție).

Termenul în care asiguratorul este obligat să înștiințeze persoana vătămată cu privire la efectuarea propriilor cercetări este de 5 zile lucrătoare de la deschiderea dosarului de daună. Comunicarea rezultatului nu trebuie să depășească 30 de zile de la data depunerii cererii de despăgubire.

Cercetările au loc atunci când asigurătorul are anumite suspiciuni cu privire la factorii responsabili de accident.

„Copiază linkul

Producerea unui accident trebuie raportată la Hellas Direct:

  • În cel mult 24 de ore de la momentul în care a avut loc evenimentul
  • În cel mult 5 zile lucrătoare, din momentul în care ați luat act de producerea daunei.
„Copiază linkul

Decontarea directă este, prin lege, un serviciu facultativ de gestionare a daunelor pentru asigurător în cazul în care persoana vătămată are încheiată o poliță RCA. Această clauză este menționată în mod obligatoriu de către asigurător la încheierea sau reînnoirea poliței. Achiziționarea acestei clauze este opțională pentru asigurat.

Decontarea directă permite ca, în cazul unui accident rutier, persoana păgubită să primească despăgubirea de la asigurătorul său propriu la care a încheiat polița RCA.

„Copiază linkul